CIG Pannónia EMABIT ügyfélportál

A CIG Pannónia Első Magyar Általános Biztosító Zrt. ügyfélportálja, amely a biztosítási termékek értékesítését támogatja, és a biztosítási szerződésekkel kapcsolatos teljes folyamatmenedzsmentet valósítja meg. Az ügyfélportál Symfony keretrendszerben fejlesztett, "szolgáltatásorientált", vékony-klienses alkalmazás.

A rendszer érintettjei

A funkcionalitás főbb jellemzői

Technológia

Az ügyfélportál Symfony 2.0 keretrendszerben került kifejlesztésre. Az alkalmazás több tranzakciós rendszerrel, többek között közvetlenül a biztosító portfóliókezelő rendszerével webszervizeken keresztül kommunikál. A nagyvállalati IT infrastruktúrába a szolgáltatás-orientált architektúra (SOA) alapelveinek megfelelően kapcsolódik.

Üzemeltetés

Az ügyfélportál a megrendelő pénzügyi szervezet kiszolgáló architekturájában működik, a Netpositive az üzemeltetési feladatokat látja el 7/24 órás SLA megállapodás keretében. Az üzemeltetési feladatok kiterjednek a következőkre: